h1

Ceva noutati…

28/02/2009

Mda…In sfarsit am apucat sa sterg si eu blogul putin de praf…

Cred ca trebuie inceput cu un „La Multi Ani 2009!” cu o foarte mare intarziere…eh, asta e acuma…mai bine tarziu decat niciodata.Desi nu am un subiect anume despre care vreau sa scriu, pur si simplu tastez cuvinte la nimereala si am grija sa formez o propozitie cu inteles.Sa vedem…Ana are mere mari in tricoul ei de firma…Totusi, am promis ceva noutati (in titlu) si sper sa le pot oferi.

Sa incepem cu formatia mea preferata  GREEN DAY!

Deja se stie ca se asteapta un nou album din partea lor, numit 21st Century Breakdown.Lansarea albumului este programata pentru luna mai.Pentru muuulte informatii accesati cu incredere adresa forumului dedicat formatiei http://greendayromania.com .

Alta noutate muzicala, este aparitia unui nou album PARAMORE (al treilea la numar), despre asta, nu prea am multe informatii (FOLOSITI GOOGLE!)

Deocamdata atat…pana data viitoare cand voi avea ceva INTERESANT (nu ca acum) de scris, va urez cat mai putina plictiseala in fata monitorului.

Peace and Love!

2 comentarii

  1. 21st Century Breakdown va fi fabulos!




Lasă un răspuns

