h1

Filme

24/07/2008

Iata ceva care ne bucura privirile si ajuta sa treaca timpul mai repede cand ploua afara sau cand nu avem ce face.Filmul este o forma de divertisment cam de prin anii ’20 daca nu ma insel…Daca la inceput erau doar poze succesive de vreo 5 minute, acum sunt pelicule intregi de cate 1 – 2 ore cu efecte speciale, sange, pistoale si muieri peste tot.Dar oare aceasta reteta inseamna FILM BUN?Nu cred.Asta era reteta anilor ’80 cand efectele speciale abea se dezvoltau iar oamenii erau uimiti cand vedeau o nava spatiala sau sabii laser si un pitic verde care vorbea invers (vorbesc de Star Wars, bineinteles).Dar pe masura ce trece timpul, avanseaza si efectele speciale.Filme precum Iron Man, Spider-Man,Transformers sunt dovada vie a acestei avansari.Desi aceste filme au avut incasari de milioane de dolari si download-uri de pe torrent si DC in draci…sunt oare filme bune?Sau mintea umana se multumeste cu efecte vizuale ieftine si urmareste aceste filme numa de dragu de a vedea roboti sau masini tunate…eu cred ca da…Am uitat sa apreciem ceea ce trebuie la un film.Si anume povestea, personajele, intriga, tot ce tine de un film bun.Probabil va intrebati „Dar daca Spider-Man si Transformers nu sunt filme bune, atunci care PLM sunt?”.Foarte simplu.Ceea ce va recomand eu tine total de gusturi si mie mi s-au parut foarte bune aceste filme.The Lion King (’94), filmul de animatie de la Disney intrece orice film de animatie modern prin povestea captivanta si o coloana sonora pe masura.Mie filmu asta mi-a facut copilaria fericita si ma bucura sa il vad si acum.Un alt film, care este pe gustul meu este School of Rock.Titlul spune tot iar cu un actor ca Jack Black in distributie, este clar ca avem de a face cu un film de nota 10.Dar pentru persoanele mai mature decat mine, le recomand „The Pursuit of Happynes”, care dupa parerea mea este cel mai bun film al lui Will Smith.Toate astea, snt dupa parerea mea filme bune, iar efectele vizuale si robotii uriasi nu ma mai impresioneaza de pe la 12 ani.Asa ca sa lasam astfel de filme pentru copii si sa ne concentram la adevarata arta a cinematografiei.Mai este o arta a filmului, ignorata de multi, dar despre aia, altadata.Acum am ramas fara inspiratie.

Iubiti-va mult!

4 comentarii

  1. Draga prietene, ai perfecta dreptate. In legatura cu Transofrmers, nu mi-au placut nici desenele .. am vazut doar inceputul filmului, si e plin de efecte… sincer m-a plictisit si nu mai m-am uitat.

    Iar despre filme bune, Nacho Libre este un film de milioane, mai ales coloana sonora. Acolo sunt prea putine efecte speciale si povestea filmului este frumoasa.

    „PIS” Trebe sa descarc si eu .The Lion King…


  2. Ca sa raspund la intrebarea: “Dar daca Spider-Man si Transformers nu sunt filme bune, atunci care PLM sunt?”….cred ca restul. Spider Man nu a fost si nici nu este unu din preferatele mele.

    Imi plac filmele cu o intriga complicata.

    Si actorul preferat: Al Pacino :>


  3. Pai da….filmele din ziua de azi ishi cam pierd farmecul…sunt…cum ai spus shi tu :pline de sange,pistoale,efecte shi ‘muieri’ :))…

    The Lion King e cu sigurantza un film buuun!Cred ca cel mai bun film de animatzie pe care l-am vazut.
    De School of Rock nici nu mai vorbesc…..

    Shi daca filmele de acum sunt cum sunt…eu vreau sa vad cum o sa ajunga😐


  4. Nu pot sa nu adaug un film extrem de bun pentru povestea lui, Eternal Sunshine of the Spotless Mind



Lasă un răspuns

