h1

Jocul Perfect…

23/06/2008

Jocurile pe calculator reprezinta o indeletnicire cu care imi petrec majoritatea timpului de vreo 3-4 ani incoace…iar dupa atata vreme, incepi sa iti dai seama ce inseamna joc bun, ce inseamna kitsch…pentru multi un joc bun inseamna grafica nemaivazuta, impuscaturi si masini tunate…daca ai putea da si goluri, ar fi chiar beton…acesta este impactul capitalismului asupra masei de jucatori.pentru mine, grafica nu vinde jocul, ci gameplay-ul, originalitatea, si tema lui in sine…Pe multi i-am auzit spunand ceva de genu „imi place mai mult jocu y decat x pentru ca y e mai real”…asta, dupa mine este cea mai tampita chestie posibila..cum poti sa apreciezi un joc de…fotbal sa zicem, pentru ca este real???!!! WtF? Jocurile sunt menite sa te desparta de realitatea, sa te ajute sa descoperi si fantezia…nu sa te faca sa confuzi realitatile…deaia sunt atatea stiri de genu „un copil de 16 ani din missouri s-a dus la scoala si a impuscat 3 profesori.cand a fost intrebat de ce a facut-o, el a raspuns <<asa am vazut intr-un joc>>”.faptul ca jocurile evolueaza atat in grafica cat si in gameplay realist, va conduce la o soarta foarte cruda pentru comunitatea umana:realitatea va fii inlocuita de niste taste…de ce sa stai inchis in casa si sa joci FIFA, cand ai sansa sa te duci pe teren cu prietenii si sa joci pe bune…THE REAL DEAL…eu unu, ma urasc cand ma gandesc ca am pierdut timpu batand nu stiu ce echipa cu un scor nemaipomenit, cand puteam fain frumos sa iau o minge, 2-3 preteni si sa trantim un mic fotbal pe bune…unde aveam ocazia sa dau gol cu capu din fata portii…eh…dupa ce faci, e usor sa zici „pacat..asta e…” e mult mai greu sa te opresti, si e adevarat…odata ce intri in „patima jocurilor” greu mai iesi…dar e o greseala mare…sa stai ore in sir in fata unui monitor, sa impusi nazisti..oricata palcere ar provoca, trebuie sa gasesti si altele…nimic nu e rau, atata timp cat nu se fac excese…si eu cred ca deja se fac excese…rar aud la scoala „ma ce fain am jucat aseara pe teren, am stat pana tarziu” si tot mai des aud, „ce gol ti-am dat asear la fifa” sau „de ce ai iesit din fifa?/mi-a dat disconected” sau…”facem azi un canter?”in loc sa mergi undeva mai constructiv, stai si te joci cs ca teleghidatu…tragic…

Oricum, am cam luat-o pe aratura…sa revenim la „jocul perfect”.JOCURILE AR TREBUI FACUTE CAT MAI FANTEZISTE POSIBIL! in asa fel, se poate separa muult mai usor realitatea de „realitatea” virtuala…si poate omul nu ar mai juca Pro Evolution Soccer pentru ca e mai real decat fifa, ci s-ar duce undeva pe un teren sa dea cu picioru in minge de adevaratelea…

5 comentarii

  1. Da ma, ai dreptate … eu imi doresc SA CADA NETU LA TOTI!

    Sa am cu cine iesii pe afara .. adica am cu cine iesii, dar sa iasa TOTI.
    Sa fie strada si orasul plin de copii.. cu biciclete, skateuri, role, fotbal .. pe terenurile de la scoli, sa fie pline de copii.

    Mda .. ies afara si ce vad? Pustiu ..
    In ziua de azi copii ies pe afara doar sa se bata intre gasti, sau sa mearga la un club sau in brauri….

    Da, ai dreptate,


  2. Foarte trist da` foarte adevarat………shi cu cat trece timpul cu atat o sa devina shi mai trist….:(…..


  3. ai dreptate …
    unele jocuri trebuie sa fie cat mai departe de realitate

    dar altele, spre exemplu seria call of duty sau medal of honor ca tot ai pomenit de nazisti, trebuie sa ai anumite date care sa te ancoreze in realitate.
    sa spunem ca esti la debarcarea in normandia. daca jocul nu iti ofera o arma thompson ca in 1944 sau nu iti arata cat de cat o plaja acolo cu stanci abrupte precum cea adevarata sau daca obiectivele sunt altele decat cele care au fost indeplinite in ww2 poti sa spui ca degeaba il joci.
    cat despre intratul cu semiautomata in scoala tine de starea mentala a tipului si de felul cum percepe jocul. daca impactul psihologic e prea mare, atunci jocul depaseste nivelul de realism recomandat si ar trebui marcat(multe dintre ele sunt, extreme violence, not recommended for chlidren)
    in fine, cel mai bine e sa alternam gaming-ul cu fotbalul, plimbarile cu prietenii si prietena si vom prinde sanatosi sfarsitul lumii😀
    respect , niku


  4. Asa e! Toti stau si se joaca in casa in loc sa iasa afara


  5. Intradevar Green Day face muzica ! Muzica lor e bestiala😉 Green Day Rocks \m/



Lasă un răspuns

